vrijdag 5 april 2013

Verschillende nagellakfinishes deel 1

Hee!
Vandaag heb ik een soort info-post voor jullie over verschillende nagellakfinishes. Ik ga hier meerdere artikelen over schrijven, want er zijn er echt een heleboel! Vandaag ''behandel'' ik de eerste 5. Dit zijn vrij basic finishes. Lees mee:

bron - bron - bron
Creamy
Dit is waarschijnlijk de finish waar ik (en meer mensen) de meeste lakjes van heb. Het is zoals de naam al zegt een creme-achtig lakje. Het is een finish met weinig poespas.

bron - bron - bron
Shimmery
Op de meest rechterfoto zie je het misschien niet heel goed, maar een shimmery lakje is een lakje met kleine lichtreflecterende deeltjes erin. Deze deeltjes kunnen verschillende kleuren hebben, waardoor een shimmery lakjes (bijvoorbeeld) niet altijd persé een zilveren shimmer hebben.

bron - bron - bron
Glitter
Een glitterlakje is een lakje met wat grovere glitters erin. Heel vrolijk! :)

bron - bron - bron
Duochrome
Een duochrome finish betekent dat je 2 kleuren ziet. Meestal heeft hij ook een soort van metallic-glans.

bron - bron - bron
Holografisch
Dit vind ik echt heel gaaf! Bij deze finish zie je een hele regenboog aan kleuren. Meestal zie je holografische nagellak in het zilver, maar zoals je bij de 2e en 3e foto ziet zijn er ook andere kleuren.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen