dinsdag 30 april 2013

Hot or not: chalkboardnails

Hee!
Vandaag heb ik weer een hot or not voor jullie. Het gaat over de nieuwst innovatie op nagelgebied door Ciaté, de chalkboardnails! Je zou denken dat dit eigenlijk niet heel speciaal is, maar het bijzondere eraan zijn de pennen. In de pennen zit namelijk een soort vloeibaar krijt. Als je een foutje hebt gemaakt kan je het er zo weer afwassen! In de kit van Ciaté zitten een zwarte nagellak, 4 pennen en een matte topcoat. Kijk mee:

Ik vind het zeker hot. Vooral omdat je elke fout er zo weer af kan wassen. Daar ben ik namelijk heel goed in, haha. :P Ook vind ik de matte finish super!

Wat vinden jullie, hot or not?

1 opmerking:

  1. hot !
    als ze op de webshops niet te duur zijn ga ik er zeker een set van kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen