maandag 8 april 2013

Mini-verslagje basketbalwedstrijd Harlem Globetrotters

Hee!
Afgelopen donderdag ben ik met mijn broertjes en vader naar een basketbalwedstrijd van de Harlem Globetrotters geweest. Zij noemen zichzelf de clowns van het basketbal, en dat zijn ze eigenlijk ook wel. Ze zijn wereldwijd bekend om hun spectaculaire shows met veel humor. En het was zeker leuk! Hieronder staat een filmpje van een andere wedstrijd, maar dan zie je een beetje wat ik bedoel:

De trucjes om 2.15, 3.25 en 5.02 deden ze in onze ''show'' bijvoorbeeld ook. Ze deden ook veel met het publiek, zoals bijvoorbeeld mensen eruit pikken en die laten schieten of kleine kinderen mee laten doen. Echt vet schattig! Hieronder staan nog wat "actiefoto's" met mijn geweldige 2 megapixel camera op mijn mobiel. ;)

Zien jullie linksboven dat hij op de basket zit? Hij ging daar superman na doen, hahaha! Ik heb het echt onwijs naar mijn zin gehad, en mijn broertjes + vader ook! 

Ik ben ook nog even op handtekeningenjacht gegaan en heb er 5 weten te bemachtigen! Fangirlen jwz.

Ook hebben mijn broertjes in de pauze allebei een enige echte Harlem Globetrotters basketbal gekregen! Natuurlijk moesten ze die ook even laten signeren:
Al met al was het echt een superleuk dagje! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen