woensdag 17 april 2013

Current favorites #3

Hee!
Vandaag heb ik drie current favorites voor jullie, oftewel drie dingen waar ik op dit moment helemaal gek op ben. Kijk mee:

Lipton Blueberry Muffin Tea - Essence 2 in 1 Hand & Nail Balm - Fa Natural & Pure White Tea 24h Deo Roll-on

Deze thee hebben jullie een paar dagen geleden ook al voorbij zien kunnen komen in mijn foodies artikel. Hij is zooo lekker! Hij ruikt heerlijk zoet, echt naar bosbessenmuffins! Ontzettend knap hoe ze dat erin krijgen. 

Dit is echt mijn all-time favorite handcreme. Hij ruikt naar yoghurt en voedt mijn handen goed. In de winter heb ik mijn handen niet zo goed verzorgd, waardoor ze nu vrij droog zijn. Deze handcreme heeft ze al weer  een heel stuk zachter gemaakt! Ik heb hem gekocht in Duitsland bij de DM, want ze zijn helaas niet in Nederland verkrijgbaar. 

Deze roll-on deo heb ik bij de Big Bazar gekocht voor maar €0,99. Waarschijnlijk omdat hij uit alle assortimenten gaat, maar dat weet ik niet zeker. Hij is heel licht en fris van geur. Aanrader als je nog een zachte deo zoekt!

Wat zijn jullie current favorites?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen