maandag 29 april 2013

Dé perfecte witte nagellak?

Hee!
Ik ben echt ontzettend lang op zoek geweest naar een dekkende witte nagellak nadat mijn oude van Catrice langzaam opraakte. Ik heb er 2 gevonden waar ik behoorlijk tevreden over ben. :) Kijk mee:

MAX Nails Color Coat White DNC 57 - Hema 809

Hier zie je de swatches op een nagelwiel óp een gekleurde achtergrond. De swatches zijn gemaakt met een laagje nagellak. Één laagje? Ja, echt, een laagje! Op mijn nagels doe ik er toch meestal twee, maar het scheelt dat ze allebei heel snel drogen. 

Qua kwast gaat mijn voorkeur uit naar Hema, want die is iets langer en houd fijner vast. Dat is ook de enige reden waarom ik die net iets beter vind. De MAX nagellak is verkrijgbaar bij de Action en kost iets van 50 cent. De Hema nagellak is verkrijgbaar bij de Hema (duh xD) en kost €2,50. Allebei ook nog eens hardstikke budget dus! :)

Wat is jullie favoriete witte nagellak?

1 opmerking:

  1. ik heb die van de etos en die is een van mijn meest gedraagde lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen