donderdag 4 april 2013

Review: Etos fanbrush

Hee!
Vandaag heb ik een review van de Etos fanbrush voor jullie. Een tijdje geleden heeft Etos hun make-upkwasten vernieuwd. Ik had nooit echt behoefte aan kwasten, maar ik ben het toch gaan uitproberen. Kijk mee:

 De kwasten zitten allemaal in een hele handige reisverpakking met een soort ritsje. Hierdoor worden je kwasten minder snel vies dan als je ze los in je toilettas doet. Eventueel zou je er ook nog een andere kwast bij kunnen doen. :)

 Als je de kwast uit het etuitje haalt, zit er nog een extra plastic hoesje omheen om de haartjes te beschermen. Dit vind ik echt superhandig want je kan hem blijven gebruiken. Kijk maar:

Er zit een gat in de boven- en onderkant! Je kan je kwast er onder uit halen, en hem er vervolgens boven weer in doen. Super!

De kwast heeft synthetische haren en een soort van soft-grip handvat. Ik vind de haren heel fijn en gebruik hem om lichtjes te contouren. Ook kan je er prima fallout mee weghalen. De kwast is lekker budget en kost €2,49. Hij is natuurlijk verkrijgbaar bij de Etos. ;)

Hebben jullie ervaring met de kwasten van Etos?

1 opmerking: