maandag 15 april 2013

Review H&M Garden Delight Body Mist

Hee!
Vandaag review ik voor jullie de nieuwe bodymist van de H&M. Een bodymist is eigenlijk gewoon een bodyspray zoals jullie die misschien wel kennen van Victoria's Secret of The Body Shop. Het is een soort subtiele parfum voor op je hele lichaam. Toen ik laatst even snel iets ging halen bij de H&M kreeg ik een bon van €5,- mee (ik denk omdat de nieuwe collectie er was), en daarvan heb ik deze bodymist gehaald. Lees mee:


De verpakking vind ik echt prachtig, de gouden letters passen heel goed bij het mintgroene kleurtje. En hoe schattig is dat bloemetje?! Hij zit trouwens aan een elastiekje, dus als je dat vervelend vind kan je hem er altijd afhalen. ;) In een fles zit 250ml, en daar kan je behoorlijk lang mee doen.

De verstuiver doet ook prima zijn werk. Tenslotte: de geur. Hij ruikt heel bloemig en zomers. De geur blijft niet zo heel lang hangen, maar ze hebben deze geur ook in parfumvorm en zelfs in solid-parfumvorm (een soort stick). Een fles Garden Delight Body Mist kost €4,95. Het is een limited edition, dus je moet snel zijn als je er nog een wil scoren!

Lijkt jullie deze bodyspray lekker?

2 opmerkingen:

  1. We stumbled over here by a different website and thought I may
    as well check things out. I like what I see so i
    am just following you. Look forward to looking into your
    web page again.

    Also visit my web-site :: jocuri cu mariio

    BeantwoordenVerwijderen