zaterdag 6 april 2013

Spring wishlist '13

Hee!
Langzaamaan begint het zonnetje steeds meer door te breken en zegt de weerman dat het weer wat warmer wordt! Ik kan echt niet wachten tot het écht lente is. Om een beetje in de stemming te komen heb ik vandaag mijn lente musthaves voor jullie in een wishlist gezet. Kijk mee:


1. Shorts, Pull&Bear, €19,99
Misschien is dit iets te optimistisch, maar ik wil echt heel graag nog een paar shorts. :P
2. Basic jurk met mouwtjes, H&M, €9,95
Dit is zo'n basic jurkje die je kan op- en afkleden. Ik zag laatst in een lookbook op YouTube dat een meisje hem combineerde met een highwaisted skirt (zo'n rokje waar hij aansluit op je taille). Dit leek mij heel gaaf. 
3. Sportsinglet, H&M, €9,95
In de lente ben ik van plan om te starten met hardlopen. En zeg nou eerlijk, zo'n hempje maakt het toch veel leuker? ;)
4. Hardloopbroek, H&M, €29,95
Deze broek wil ik graag om te hardlopen. Echt zo'n sportief broekje, maar mét roze strepen! :P
5. Rokje, H&M, €14,95
Om de reden genoemd bij nummer 2 heb ik dit rokje op mijn wishlist gezet. Ik weet niet zeker of dit een highwaisted rokje is, maar dat hebben ze vast wel bij de H&M. ;)
6. Trainingsjack, H&M, €34,95
En als het koud is doe ik dit jasje erover. Misschien kan ik tegen die tijd een keer een outfitpost maken?

Wat zijn jullie musthaves voor de lente?

1 opmerking: