dinsdag 23 april 2013

Bourjois Magic Nail Polish Remover dupes!

Hee!
Ik ben al een hele tijd fan van mijn Bourjois Magic Nail Polish Remover, maar nu begint hij toch echt op te raken. Nog niet eens echt de remover, maar hij maakt mijn vingers helemaal roze door alle nagellak, haha! Daarom heb ik vandaag 2 budget dupes van deze geweldige remover voor jullie onder elkaar gezet, en een handig DIY-filmpje van Beautygloss waarmee je zelf je eigen spons-remover kan maken! Kijk mee:

Dit is dus the real deal. Ik heb deze remover ooit in Frankrijk gekocht, en sindsdien heb ik (bijna) nooit meer een andere gebruikt. Bij mijn remover zit er ook allemaal nagellak aan de zijkant en zo, hij ziet er echt niet meer uit. :P Toen ik hem kost was hij geloof ik €8,50.

De eerste dupe is van Hema. Deze Dip&Clean nagellak remover zit nog maar kort in het assortiment, en kost €4,50. Er zit helaas wel aceton in.

Reviews:
Miss M

De tweede dupe is van het Kruidvat. Eerlijk gezegd wist ik niet dat zij ook een sponsremover hadden, tot ik er bij Beautyill over las. Hij kost slechts €2,49, en er zit geen aceton in.

Reviews:

DIY:

Gebruiken jullie wel eens een sponsremover?

Bronnen foto's: 123.

2 opmerkingen: