woensdag 17 april 2013

Persoonlijke update #1

Hee!
Vandaag heb ik een korte persoonlijke update voor jullie. Er is niks drastisch aan de hand en ik voel me prima, maar ik hou jullie gewoon even op de hoogte. :)

Ik ben eigenlijk zelfs heel blij, want ik heb een heel leuk verjaardagscadeau bij elkaar gespaard! Van mijn verjaardag geld heb ik een Google Nexus 7 gekocht, en tot nu toe bevalt hij me echt heel goed! Ik heb de 32 GB versie. Ik ga hierover nu nog niet meer verklappen, want er komt nog een artikel over. Ik ben nog wel op zoek naar een hoesje (evt. met toetsenbord).

Enenen mijn beugel mag er over 5 weken uit!! Na 1,5 jaar met dat martelwerktuig rondgelopen te hebben gaat hij er uit! :D Ik ben echt zo blij daarom. Het is achteraf gezien ook best snel voorbijgegaan, al leek het in het begin eeuwig te duren. Ik krijg alleen wel spalkjes. Heeft iemand hier ervaring mee?

Zo dat was mijn update. :) Hebben jullie nog leuke/ bijzondere dingen meegemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen