zondag 28 april 2013

Review NYC Smooch Proof 16h Lipstain 490 Persistent Pink

Hee!
Vandaag review ik een lipstain van NYC voor jullie, namelijk nummer 490 Persistent Pink. Ik ben een groot fan van lipstains. Je voelt ze (als het goed is) niet zitten, en de kleur blijft lang op je lippen hangen. Maar wat vind ik van deze lipstain? Kijk mee:

De verpakking vind ik echt super, en hij ligt fijn in de hand. Je kan het een beetje vergelijken met een permanent marker. De geur is ook best lekker. Geen overdreven parfumgeur oid, maar meer een subtiel geurtje.
Ik vind de pigmentatie echt super! Hij blijft niet de beloofde 16 uur zitten, maar zeker wel een uur of 6 houd hij wel. Ook moet je een beetje oppassen met eten en drinken, want dan gaan de 6 uur nog een tikkie sneller. De lipstain is verkrijgbaar bij het Kruidvat voor €3,99.

Hebben jullie de lipstains van NYC al uitgeprobeerd?

3 opmerkingen:

  1. Het zou leuk zijn mocht je foto's nemen van hoe het eruit ziet op je lippen. Dit geeft altijd een iets beter beeld dan gewoon een swatch op je hand. ;) Ik geef maar even een tip! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ben ik het mee eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk eigenlijk niet zo vaak bij dit NYC schap, die bij ons in de buurt is zo raar.

    BeantwoordenVerwijderen