woensdag 3 april 2013

Tag: My Best Things

Hee!
Vandaag heb ik een tag voor jullie. Ik heb de ''My Best Things"-tag gespot bij esmay. Zij heeft altijd hele leuke, originele tags! Deze tag is een invul-tag. Lees mee:

Beste beautytip?
Je gezicht schoonhouden! Ik heb geen wondermiddel of -product, maar dit werkt voor mij goed. Als ik mijn gezicht s'ochtends of s'avonds niet was of mijn make-up er niet afhaal, merk het eigenlijk een dag erna al. Mijn huid wordt dan veel onzuiverder.

Beste eten?
Op dit moment ben ik verslaafd aan de Fizzy Mix van Red Band. Zo zuur en lekker! Af en toe heb ik ook echt zin in chocola. Ik vind die van de Euroshopper het allerlekkerst. Zelfs lekkerder dan de chocola van de A-merken. En dan te bedenken dat een reep van 100g maar 33 cent kost! Als ik tussendoor zin in iets heb pak ik meestal een dropje van de Kruidvat. Ook heel handig om mee te nemen omdat het zo'n klein zakje is. :)

Beste sport?
Paardrijden! Ik doe het nu ongeveer 5 jaar geloof ik, en ik vind het nog steeds erg leuk!

Beste kleding?
Over het algemeen ga ik voor comfy kleding. Het vest op bovenstaande foto is mijn lievelingsvest. <3 Hij is vrij dun en zit heerlijk!

Beste vrienden?
Ik heb hele verschillende soorten vrienden, en ik hou van ze allemaal! <3

Beste leesvoer?
Thrillers! Ik hou van realistische thrillers. Science-fiction en vampieren zijn echt niets voor mij. Mijn favoriete boekseries zijn Alex Rider (Anthony Horowitz) en CHERUB (Robert Muchamore).

Beste muziek?
Rock. :)

Beste geluid?
Rustige stemmen. Als ik op de computer zit kan ik me daardoor beter concentreren op bijvoorbeeld een post, maar met leren moet ik het juist hélemaal niet hebben, haha!

Beste accesoire?
Op dit moment is dat mijn kruisketting van de Primark. Jullie hebben hem ook al kunnen zien in mijn Primark shoplog van Almere. :)

Beste gadget?
Mijn camera! Ik heb een witte Nikon Coolpix S6200.

Beste uitvinding?
Internet, haha!

Best things in my life?
Vrienden en familie.

Wat zijn jullie best things?

Bron foto: 1.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke tag! Ik ben ook gek op thrillers om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen