zondag 7 april 2013

10x nail-art YouTubers

Hee!
Vandaag laat ik 10 YouTubers voor jullie die nail-arttutorials maken. Er zitten bekende, maar ook vrij onbekende bij. Ik haal er in ieder geval veel inspiratie vandaan! :) Kijk mee:

Dit is een van de bekende YouTubers. Elk filmpje dat ze upload wordt ongeveer 500.000 keer bekeken! Ze maakt redelijk makkelijke nail-arts voor gemiddeld lange nagels. Ze doet ook heel veel met verschillende nail-arttechnieken. Het filmpje waar deze screenshot van is gemaakt, is bijvoorbeeld een nail-art met een flosdraadje voor je tanden gemaakt. 

Het meisje achter luxuriousnails is misschien iets minder bekend dan cutepolish, maar elk filmpje wordt toch zeker 6000 keer bekeken. Ze maakt makkelijke en moeilijkere nail-arts op haar nagels, dus haar kanaal is zowel voor de beginnende als gevorderde nail-arter geschikt. 

Jen is een leuke meid (vrouw) die niet alleen nail-arttutorials maakt, maar ook laat zien hoe ze haar nagels verzorgd, en soms maakt ze ook wel eens een filmpje over make-up en fashion. Haar nail-arts zien er moeilijk uit, maar zijn heel makkelijk.

Deze YouTuber ken ik nog niet zo lang, maar ik ben blij dat ik haar ontdekt heb. Ze maakt nail-arts voor redelijk korte nagels met allerlei verschillende technieken. De screenshot hierboven is gemaakt uit een filmpje waar ze aluminiumfolie gebruikt.
Dit kanaal is redelijk bekend en ieder filmpje wordt ongeveer 300.000 keer bekeken. De laatste tijd opload ze niet heel vaak meer een filmpje, maar de tutorials die ze heeft staan zijn zeker een kijkje waard.

Dit is een heel leuk kanaal waar je ook de persoon achter de filmpjes leert kennen. Ze personaliseert haar kanaal met filmpjes over zichzelf, zoals bijvoorbeeld een filmpje over wat nagellakaddicts doen, denken en zeggen. Heel grappig! :)

Dit kanaal ken ik ook nog niet zo lang, maar ik ben heel blij dat ik haar ook ontdekt heb! Ze maakt echt hele gave nail-arts. Ze heeft hele drukke designs, maar ook vrij rustige. 

IHaveACupcake maakt hele schattige designs. Kunnen jullie al raden wat het onderwerp van bovenstaande nail-art is?

Het meisje achter dit kanaal heet Mattinia en woont in Nederland! Haar filmpjes zijn echter wel in het Engels.  Gelukkig heb je daar niet zo'n last van omdat de meeste filmpjes tutorials zijn. Ze doet ook veel met verschillende technieken. De nail-art hierboven is bijvoorbeeld gemaakt met vershoudfolie.

Als laatste kanaal heb ik ArcadiaNailArt. Op dit kanaal staan nail-arts met heel verschillende onderwerpen. Het varieert van bh's (ja, echt!) tot vissen, en van Winnie The Pooh tot ballerina's.

Wat zijn jullie favoriete nail-art YouTubers?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen