woensdag 24 april 2013

Tag: The Shopaholic Tag!

Hee!
Vandaag had ik weer eens zin om een tag te doen. Het is (voor mijn doen) al weer best een tijdje geleden namelijk. De tag van vandaag gaat over verslaafd zijn aan shoppen. Lees mee:

Large
1. Hoe oud was je toen je je realiseerde dat je shopverslaafd was?
Rond de 2e denk ik.

2. Hoe voel je je na het shoppen, en heb je rare gewoontes na het shoppen?
Meestal goed, tenzij ik iets niet heb kunnen vinden/ze iets niet hadden dat ik wilde. Daar kan ik echt slecht tegen. ;P Ik heb niet echt rare gewoontes na het shoppen geloof ik.

3. Wat zijn je 5 favoriete winkels en waarom?
1. Kruidvat, omdat ze daar mijn favoriete make-upmerken hebben.
2. DM, omdat ze P2, Ebelin en Balea verkopen.
3. H&M, omdat ze daar leuke kleren en accessoires hebben.
4. Primark! Ook al ben ik er nog maar een keer geweest...
5. Gsus-winkel, omdat ik echt fan ben van hun kleren. Het meeste in mijn kast is volgensmij zelfs van Gsus. ;)

4. Welk item heb je het meest in je kast?
Ondergoed, haha!

Large
5. Wat is het meest dat je ooit hebt uitgegeven aan een shoptrip?
Pfoe, ik heb echt geen idee! Ik denk een keer bij een gsus-sale, zo rond de €150,-?

6. Heb je ooit last van shoppers regret (miskoop/impulsaankoop)?
Soms wel, vooral als iets niet werkt, maar meestal denk ik er goed over na voordat ik iets koop.

7. Waarvan heb je spijt dat je het hebt gekocht?
Ik heb heel lang over deze vraag na zitten denken, maar eerlijk gezegd kan ik niet zo iets bedenken. Er zijn wel wat kleine dingetjes, maar ik heb niet echt een gróte aankoop waar ik spijt van heb.

8. Wat koop je het allerliefst?
Make-up! Ach, een meisje kan nooit genoeg hebben toch? ;)

9. Koop je dezelfde dingen in verschillende kleuren?
Kleding soms met basic stukken (zoals t-shirts), make-up af en toe per ongeluk.

Fashionista_victoriasecrets_large
10. Gebruik je wel eens pashokjes?
Als ik de tijd ervoor heb wel. Ik pas liever even iets in de winkel, scheelt weer een keer heen en weer fietsen, haha. ;P

11. Ga je liever samen met anderen shoppen of alleen? En met wie shop je het liefst?
Ik shop het meest alleen, maar dat betekend niet dat ik het niet leuk vind om met anderen te shoppen. Ik vind het zelfs heel leuk om met vriendinnen te gaan shoppen!

12. Als je met een beroemdheid zou mogen shoppen, wie zou dat dan zijn?
Eerlijk gezegd heb ik echt geen idee. :P

13. Als je met een blogger/YouTuber zou mogen shoppen, wie zou dat dan zijn en waarom?
Same as above.

Large
14. Wat is je favoriete snack of drinken tijdens of na het shoppen?
SNOEP! Ik heb dan echt weer even een suikershot nodig!

15. Wat is iets wat je altijd al hebt willen kopen maar het geld niet voor hebt?
Een designerbag hebben lijkt me echt heel gaaf!

16. Als je €1000 had om te gaan shoppen, waar zou je het dan aan uitgeven?
Ehm, make-up, nagellak, een mooie nieuwe tas, bla bla bla...

17. Ben je een trotse shopaholic?
Jazeker! En ik weet dat ik niet de enige ben. *wink*

Iedereen mag de tag natuurlijk overnemen!

Wat vonden jullie van deze tag?

Bronnen foto's: 1234.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen