dinsdag 2 april 2013

Wishlist april '13

Hee!
Vandaag heb ik mijn wishlist van april voor jullie. Er staan vandaag een keurige 6 dingen op. :) Kijk mee:

1. Lipton Blueberry Muffin Tea, €1,59.
Just cureous! Ik ben benieuwd of hij echt naar een bosbessen-muffin smaakt. Misschien met een suikerklontje? Of twee...
2. Palmer's Cacao Butter Formula Ultra Moisturizing Lip Balm, €2,09.
Palmer's is zowat het enige merk waarvan ik vind dat ze een goede chocolade geur in hun producten verwerken. Niet zo chemisch. Hoe lekker is dit als lippenbalsem. :D Tijdelijk (t/m 14 april) zijn de bij de Etos in de aanbieding met 30% korting!
3. Essence LE Floral Grunge Hair Dye Powder, €2,99.
DIY dip-dye poeder!
4. Essence LE Floral Grunge Nail Polish 05 Black To The Roots, €1,79.
Essence zegt dat deze nagellak een liquid-sand effect geeft. Ik ga het uitproberen!
5. Red Band Snoep Mix Fizzy, €0,99.
Ik ben echt verslaafd aan deze dingen! Hemel voor je smaakpapillen, horror voor je tanden. ;)
6. Essence Nail Polish Remover Nail Hardening, €0,99.
Hoe cute is deze LE Designer Edition Nail Polish Remover! Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een remover van Essence uitgeprobeerd, dus ik pak deze kans. :D

Wat staat er op jullie wishlist?

2 opmerkingen: