woensdag 1 mei 2013

Wishlist mei '13

Hee!
Vandaag heb ik mijn wishlist van mei voor jullie. Eigenlijk staat er niet zo heel veel bijzonders op. Het zijn vooral dingen uit limited editions en dingen waar ik nieuwsgierig naar ben. Kijk mee:
1. Essence LE Guerilla Gardening Eyebrow Mascara, €1,99.
2. Essence Eyeshadow Brush, €1,39.
3. Catrice LE Hip Trip Eye Shadow Palette, €4,99.
4. Essence LE Guerilla Gardening Nail Effect Powder, €1,99.
5. Miss Sporty Morning Baby! BB-cream, €3,49.
6. Essence Smokey Eyes Brush, €1,69.

Wat staat er op jullie wishlist?

5 opmerkingen:

  1. oehhh leuke wishlist !
    op mijn wishlist staan een aantal dingetjes van catrice ( foundation poeder en wat dingetjes uit de komende LE ) en een lipstick en blush van MAC :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig palette! Dat wil ik ook graag! :) Wanneer komt dat in de winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke wishlist! Alleen de limited edition collectie Guerilla Gardening komt niet naar Nederland en wordt dus ook niet verkocht in Nederland. Je kan flocking powder of effect powder ook bestellen op Ebay!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, maar hij is wel in Duitsland te koop zie ik net. Dan moet ik hem daar maar halen. ;)

      Verwijderen