vrijdag 24 mei 2013

Foodies #2

Hee!
Weer een food-artikel! Vandaag heb ik de tweede post van de foodies-serie voor jullie. In deze serie laat ik jullie lekkere en bijzondere dingen zien die ik de laatste tijd heb gegeten. Kijk mee:

brownietaart voor mijn moeders verjaardag, er zaten hele stukjes brownie op! *heaven* - LiGA FruitCrisp Appel-Kaneel, hierover zagen jullie onlangs ook al een artikel verschijnen. 
Cakepops! - Slimpie Bosvruchten Drink, op aanraden van een vriendin (haai suus), ik weet niet helemaal wat ik er nou van vind... - falafelburger bij Hotel New York

Hebben jullie nog wat leuks/lekkers gegeten de laatste tijd?

4 opmerkingen:

  1. Die cake pops zien er lekker uit, ze zijn alleen zoveel werk om te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ja inderdaad, dat waren ze zeker! Ik heb er iets van 2,5 uur over gedaan. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar die liga koekjes :)

    BeantwoordenVerwijderen