vrijdag 3 mei 2013

Review Essence oogschaduw kwasten

Hee!
Vandaag review ik de Eyeshadow Brush en de Smokey Eyes Brush van Essence voor jullie. Ze zitten al een tijdje in het assortiment, en afgelopen vrijdag heb ik ze toch maar eens gekocht. Benieuwd wat ik er van vind? Lees mee:

Jeetje, wat is het moeilijk om die verpakkingen op de foto te krijgen zeg! Maar de verpakkingen zijn wel fijn om ze in op te bergen. Aan de achterkant zit een soort envelop-achtig ding, waardoor je de verpakking niet kapot hoeft te scheuren. 

smokey eyes-kwast - oogschaduwkwast

Op de achterkant van het kartonnetje dat bij beide kwasten zat staat een kleine uitleg. Bij de Smokey Eyes Brush staat er net iets uitgebreider op hoe je de oogschaduw moet aanbrengen, maar dat komt omdat je met een smokey eye ook echt een soort look maakt.

Hier zie je het verschil met de kwasten nog eens goed. Links zie je de Smokey Eyes Brush, en rechts zie je de Eyeshadow Brush. De Smokey Eyes brush is eigenlijk een soort pencil brush, en de Eyeshadow Brush een soort blending brush. Ik vind ze voor allebei de doeleinden eigenlijk allebei goed werken. De Smokey Eyes Brush en de Eyeshadow Brush kosten allebei €1,39.

Hebben jullie de oogschaduwkwasten van Essence al een keer uitgeprobeerd?

1 opmerking:

  1. Ik heb ze nog niet, maar die gaan er denk wel
    komen, Leuk review. :)

    BeantwoordenVerwijderen