maandag 6 mei 2013

Battle: Essence Lash & Brow Gel Mascara VS Catrice Lash Brow Designer

Hee!
Een product dat ik eigenlijk elke dag wel gebruik is wenkbrauwgel. Ik heb er nu bijna 2 opgemaakt, en het leek me leuk om er een battle van te maken. Vandaag is het Essence versus Catrice! Kijk mee:

Verpakking
Qua verpakking zien ze er allebei prima uit, maar Catrice heeft hier toch wel mijn voorkeur omdat het er iets chiquer uitziet door het zwarte. Verder zijn ze allebei redelijk hetzelfde. 
1-0 voor Catrice

Borsteltje
Het borsteltje van Catrice heeft aan een kant een mascaraborsteltje, en aan de andere kant een soort kammetje, maar wel met zachte haartjes. Het borsteltje van Essence is een gewoon mascaraborsteltje. Het is heel leuk bedacht van Catrice, maar ik vind niet dat het heel veel toevoegd. 
2-1 voor Catrice

De gel
Ik heb het gevoel dat de wenkbrauwgel van Catrice toch niet iets langer houdt dan die van Essence. De substanties lijken wel heel erg op elkaar.
3-1 voor Catrice

Prijs/verkrijgbaarheid
De wenkbrauwgel van Essence is net iets goedkoper met een prijs van €1,99 tegenover de ±€3,49 van Catrice, al kan je daar natuurlijk nog niets van zeggen. De wenkbrauwgels zijn allebei bij het Kruidvat en de Trekpleister te koop.
4-1 voor Catrice

And the winner is... Catrice!

Gebruiken jullie wenkbrauwgel?

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik dit ook maar eens moet aanschaffen, mijn haartjes blijven nooit op de goede plek zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het er mee eens vond die van catrice ook beter;)

    BeantwoordenVerwijderen