dinsdag 14 mei 2013

What's in my to-go bag?

Hee!
In mijn tas heb ik altijd een soort etuitje zitten met wat handige dingen erin. Ik heb bijvoorbeeld zo altijd wat lippenbalsem en handcreme bij me. Wil je weten wat er nog meer in zit? Kijk mee:

Dit is het etuitje waar ik het altijd in heb zitten. Volgensmij heb ik hem ooit in Frankrijk gekocht samen met een tijdschrift.

- pen
Altijd handig!
- NYC Applelicious Glossy Lip Balm 356 Big Apple Red
Dit is een verzorgende lippenbalsem met een kleurtje. 2 in 1!
- H&M Wet Wipes Vanilla & Lime
Deze doekjes zijn zooo handig! Je stopt er gewoon een klein pakje (10 st.!) in je tas, en als je bijvoorbeeld iets te enthousiast een ijsje hebt gegeten (of je broertje/zusje) pak je er zo een uit!
- NYC 16H Lipstain 490 Persistent Pink
Dit is mijn favo lipproduct nu. Hij geeft niet zo'n knalroze effect, maar is ook niet te subtiel. Een soort my lips but better.

- Inecto Pure Coconut Lip Balm
Deze lipbalm vind ik echt heel fijn. Hij verzorgt mijn lippen goed en is lekker budget.
- H&M Hand Cream
Deze handcreme had ik al een tijdje in mijn stash zitten, maar ik heb hem eigenlijk nooit echt gebruikt. Terwijl het zo'n fijn maatje is! Die gaat tegenwoordig overal mee naar toe. :)
- Kruidvat Desinfecterende Handgel
Deze had ik er vooral ingestopt voor mijn vakantie naar Frankrijk. Al die vieze wc's, blegh! Dan vind ik het toch wel een fijn idee om hiermee even mijn handen schoon te maken.

Wat hebben jullie altijd in je tas zitten?

1 opmerking: