zondag 19 mei 2013

Current Favorites #4

Hee!
Vandaag heb ik weer eens 3 current favorites voor jullie waar ik helemaal gek op ben. Kijk mee:

Kruidvat Nail Polish Remover Quick & Easy - Seventeen Magazine - H&M haarelastiekjes

Het eerste product waar ik momenteel gek op ben is de nieuwe nagellakremover van het Kruidvat waar ik eerder ook een review over heb geschreven. Hij werkt zo snel als je je nagellak er even af wil halen. En ik heb het de laatste tijd best druk, dus dat is zeker niet verkeerd!

 
Mijn tweede current favorite is het Amerikaanse magazine Seventeen Magazine. IDit kan je vergelijken met de Nederlandse CosmoGirl. Ik heb hierop een abonnement gekregen van mijn vader, zomaar! Love him! <3 Als je ook een abonnement wilt op Seventeen Magazine, kijk dan eens op www.usmagazines.nl.

Mijn laatste current favorites zijn deze haarelastiekjes van de H&M. Valt jullie wat op? Inderdaad, ze hebben geen metalen dingetje! Dit is een stuk beter voor je haar. Ook blijft er bij deze elastiekjes minder haar aan zitten als je hem uit je haar haalt, snappen jullie wat ik bedoel? Bij andere elastiekjes krijg ik dan altijd een paar haren mee (of ik verhaar gewoon, kan ook xD). Echt superfijn! Ze kosten €1,95 voor iets van 15 stuks.

Wat zijn jullie current favorites?

1 opmerking:

  1. Die Nailpolish remover van de Kruidvat wil ik ook wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen