woensdag 22 mei 2013

Tag: Personal Travel Favorites

Hee!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb gedaan, en daarom ging ik op zoek naar een leuke. Op Dailylin kwam ik de Personal Travel Favorites Tag tegen. Hij gaat over reizen, een heel ander onderwerp dan de meeste tags die ik gedaan heb. Kijk mee:

Favoriete hotel?
Eigenlijk slapen wij nooit in een hotel als wij op vakantie gaan, we zitten meestal in een huisje. Als ik zou moeten kiezen tussen de 2 hotels waar ik ooit ben geweest zou dat Hotel Istria in hartje Parijs zijn.

Favoriete reisvriendelijke beautyproduct?
Mascara! Lekker basic. Ik hou niet zo van veel make-up op vakantie.

Large
Favoriete bestemming om te shoppen?
Parijs! Ik vind de sfeer daar zo leuk! En sowieso vind ik alle hoofdsteden vaak super. Er is daar altijd zo lekker veel te doen en te zien. :)

Favoriete bestemming om te relaxen?
Ergens waar het warm is. Het liefst in Frankrijk of Oostkapelle (Zeeland)! :D

Gekste dat je ooit hebt gegeten?
Oester, maar gewoon in Nederland. Man, wat een hap zout was dat. xD

Large
Beste maaltijd die je ooit hebt gegeten en waar?
Okee, niet echt een maaltijd, maar het stokbrood in Frankrijk is zooo lekker!

Wat kun je het beste aantrekken in het vliegtuig?
Laagjes! En een sjaal is vaak ook fijn. Als het dan koud is trek je iets uit, en als het warm is trek je iets aan. :)

Wat is het engste dat je ooit gedaan hebt?
Een keer in Frankrijk gingen we tokkelen in de bomen. Ze hadden daar verschillende parkours voor verschillende niveau's uitgezet in de bomen, het werd steeds ietsje hoger. Noir was het allermoeilijkst. We begonnen bij iets van blauw of zo. En toen besloten mijn broertje en ik dat we noir wel aankonden. :P Dus wij klommen in de boom en waren al helemaal bovenaan toen zo'n vrouw in het Frans ineens ging schreeuwen dat die baan dicht was omdat hij kapot was. :S We zijn uiteindelijk toch doorgegaan, maar ik had echt de hele tijd het gevoel dat het touw ging knappen op 200m hoogte. Ieep!

Wat vonden jullie van deze tag?

I don't own any of these pictures. Rights go to respective owners.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen