vrijdag 10 mei 2013

Mijn meivakantie!

Hee!
Vandaag heb ik een fotoverslagje van mijn meivakantie. Ik ben deze vakantie naar Frankrijk geweest en het was onwijs lekker weer! Dit hadden we niet verwacht aangezien het hier de hele tijd regende voor we vertrokken. :) Helaas werd ik de laatste 3 dagen ziek en kon ik niet zo heel veel doen. :( Ondanks dat heb ik toch wat foto's kunnen maken voor jullie. Kijk mee:

Woopwoop - Dit ziet er heel vies uit, maar is echt heerlijk! Het is een croissant (geen -je) met amandelspijs erin en amandelen erop <3

 Dit is echt mijn vakantiedrankje: Schweppes Agrum' - Mooie patroontjes in het zand - Zo handig! Een milkareep klein verpakt, zodat ik niet meteen de hele reep opeet, haha. :P

Te groot... - ...om op een foto te zetten!

Hier moest ik toch echt wel even om lachen, het stond op de pinautomaat waar hier in Nederland "voer uw pincode in" zou staan. xD - Mijn moeder's zelf gecustomizede telefoonhoesje. :)

Hoe was jullie vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen