zaterdag 11 mei 2013

Review Kruidvat Moisturizing Nail Polish Remover Easy Pump System

Hee!
Vandaag review ik de andere nagellakremover van Kruidvat voor jullie,namelijk de Moisturizing Nail Polish Remover Easy Pump System. Deze remover heeft een handig pompsysteem, waardoor je geen ruzie hebt met de eventuele draaidop als je je nagels net gelakt hebt. Benieuwd wat ik er van vind? Kijk mee:

Ik vind de verpakkingen qua uiterlijk echt steeds leuker worden! Ik bedoel, kijk dat kant en dat handje! Het is ook handig dat je de verpakking kan bijvullen, waardoor je hem kan hergebruiken. Niks negatiefs te melden over de verpakking! :)

Het moisturing gedeelte komt dus door de glycerine en de panthenol die erin zit. En daar zit volgensmij ook wel behoorlijk wat van in, aangezien de ingredienten hoog in de lijst staan.

En dit is de bewuste pomp. Je legt je watje er op en duwt hem naar beneden. Daardoor komt er een kleine hoeveelheid remover op je watje. Om hem goed doordrenkt te hebben moet je zeker wel een keer of 3 pompen. De remover zelf is niet zo heel bijzonder. Hij haalt mijn nagellak er net zo goed af als die van bijvoorbeeld de Action.

leg je watje er op en duw het pompje naar beneden - dit is met 2 pompjes

Ik vind het zeker een handige remover, maar ik denk dat ik het toch hou bij de Kruidvat Nail Polish Remover Quick & Easy. De Kruidvat Moisturizing Nail Polish Remover Easy Pump System kost €3,04 en is natuurlijk verkrijgbaar bij het Kruidvat. 

Wat vinden jullie van deze remover?

1 opmerking:

  1. a het is echt cool ik ga hem vragen als cadeau voor mijn suprise

    BeantwoordenVerwijderen