dinsdag 21 mei 2013

Tested: LiGA FruitCrisp Appel-Kaneel

Hee!
Vandaag heb ik een foodreview voor jullie. LiGA heeft onlangs een nieuw tussendoortje geïntroduceerd, de LiGA FruitCrisp. Deze lekkere koekjes zijn verkrijgbaar in 2 smaken, bosvruchten en appel-kaneel. Vandaag test ik de appel-kaneel versie voor jullie. Kijk mee:

"Een knisperend krokante biscuit, gevuld met een heerlijke fruitvulling: Appel-Kaneel of Bosvruchten. Een bron van vezels en met minder suikers dan andere fruitbiscuits. Dus lekker verantwoord. Speciaal voor de doeners, de aanpakkers en de doorzetters. De lekkerste manier om je op te laden voor grote en kleine prestaties. LiGA. Er tegenaan."

De koekjes zitten per 2 verpakt (totaal 6 pakjes) in een handige meeneemverpakking. Je kunt ze meenemen naar school, maar je kan ze ook gezellig bij de thee eten. Voor de calorieën hoef je het ook niet te laten, want de Appel-Kaneel versie bevat slechts 47 calorieën per stuk. 

Ik vind de koekjes echt super! Toen ik het pakjes openmaakte rook ik eerst vooral de kaneel, maar  Ze zijn inderdaad lekker crispy, maar niet droog. De vulling is lekker zoet, maar niet té zoet. Wat mij betreft zijn de FruitCrisps een goede aanvulling op het LiGA assortiment. Een pak LiGA FruitCrisp kost €1,69 en is verkrijgbaar bij de meeste supermarkten.

Hebben jullie deze nieuwe koekjes al uitgeprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen