vrijdag 1 maart 2013

Preview Essence TE Floral Grunge

Hee!
Sorry voor de overvloed aan previews, morgen komt er weer iets anders. I promise! Maargoed, Essence heeft hun nieuwe trend edition Floral Grunge bekendgemaakt. Het is helemaal mijn stijl en bijna alles staat daarom op mijn wishlist. Foei Essence! De collectie varieert van DIY dip-dye poeder tot liquid sand lakjes! Kijk mee:

Quattro Eyeshadow
01 Eye Like Flowers | 02 Eye Like Grunge
Prijs: €2,99

Stick-On Eyeliner
01 Studdenly I See
Prijs: €1,99

 Mini Lipgloss Set
01 Kissing Me Softly | 02 Grungy Kisses Rock!
Prijs: €2,59

 Blush
01 Floral Grunge
Prijs: €2,59

Nail Polish
01 Be Flowerful | 02 Lily Bloom | 03 Grunge Me Tender! | 04 Madly Purpled | 05 Black To The Roots
Prijs: €1,89

 Body Tattoo
01 No Bed Of Roses
Prijs: €1,99

 Hair Dye Powder
01 Rock In Style
Prijs: €2,99

Hairband
01 I Freak Out
Prijs: €2,49

Welke producten staan er op jullie wishlist?

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie collectie! Ik wist nog helemaal niks over deze nieuwe collectie. Voor mij onverwacht, nog leuker dus! Ik vind werkelijk alles er prachtig uit zien! Daarbij komt ook nog dat Essence lekker budget is. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Wanneer komen deze producten in de winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, helemaal vergeten te vermelden! Hij komt in april en mei in de winkel. ;)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie collectie! :) Ik ben normaal niet zo van de Essence, maar van deze collectie ga ik echt wel wat aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen