woensdag 13 maart 2013

Wishlist Mini In The Box

Hee!
Zoals ik gisteren al zei heb ik vandaag mijn wishlist van Mini In The Box voor jullie! Eerst was hij veeeeel langer, maar toen ging ik alles eens kritisch langs of ik het wel echt nodig had en wilde. Toen bleven er nog maar een paar dingen over. Kijk mee:

1. 8mm vierkante studs €2,38 voor 100pc.
2. Cartoon opvouwbare reiskop €4,04
3. Telefoonhoesje met Eiffeltoren €2,66
4. Telefoonhoesje met postkaart €2,66
5. Stofdichte telefoonplug voor koptelefoonuitgang €1,37
6. Armband met studs €2,66
7. Stofdichte telefoonplug voor koptelefoonuitgang €1,37

Hebben jullie al een keer iets besteld bij Mini In The Box?

2 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist!

    Heel erg bedankt dat je me nomineert voor de liebster award, ik kan hem alleen niet op je blog vinden en ik heb hem al een keertje gedaan. Ik ga hem dus niet nog een keertje doen, maar toch heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen