dinsdag 19 maart 2013

Duo review: Essence Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen & Eye

Hee!
Vandaag review ik 2 nieuwe producten van Essence voor jullie, namelijk de Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen & Eyepencil. Kijk mee:

Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen | Stays No Matter What Eyepencil 01 Midnight Black

De eyeliner heeft een fijn dun borsteltje. Hij is niet hard en beweegt fijn mee. Met het oogpotlood moet je wel wat "druk" zetten om het dekkend op je oog te krijgen helaas. Ik vind de groene letters heel gaaf met het zwart. 

Hihi, het viel me net pas op dat ik SISI heb geschreven. :P De eerste twee strepen zijn gezet met de eyeliner, en de laatste twee met het oogpotlood. De eyeliner is mooi zwart, maar het oogpotlood is een beetje grijzig. 

Nooo, eyeliner, where did you go?! De eyeliner is helaas niet zo waterproof. Het enige wat ik hier heb gedaan is mijn arm even onder de koude kraan gehouden! Ik denk niet dat de eyeliner een regenbui zo leuk vindt... Het oogpotlood daarentegen blijft wel goed zitten. :)

De eyeliner kost €2,89 en het oogpotlood €1,59. Ze zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat en de Trekpleister.

Hebben jullie deze producten al uitgeprobeerd?

2 opmerkingen:

  1. Een huilbui overleeft de eyelinerpen helaas ook niet... Buiten zo'n grijs wazig streepje dat dan nog achterblijft dat je er dan natuurlijk weer helemaal niet afkrijgt...

    BeantwoordenVerwijderen