maandag 4 maart 2013

Some more nail-art tutorials :)

Hee!
Vandaag heb ik weer eens wat nail-art inspiratie voor jullie!Ik nail-art de laatste tijd zelf niet meer zoveel, maar ik heb door het zoeken naar deze plaatjes behoorlijk wat inspiratie opgedaan! Ik heb 5 verschillende tutorials voor jullie verzameld. Kijk mee:
25-best-easy-nail-art-tutorials-2012-for-beginners-learners-8_large
25-Best-Easy-Nail-Art-Tutorials-2012-For-Beginners-Learners-2
25-Best-Easy-Nail-Art-Tutorials-2012-For-Beginners-Learners-7


Wat vinden jullie van deze nail-arts?

Bronnen foto's: 12345.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie plaatjes, heerlijk zoveel inspiratie! :-) Fijn dat het zo duidelijk wordt uitgelegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nail-arts en door de duidelijke uitleg ziet het er helemaal niet lastig uit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Amerikaanse vlag is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh zijn deze van The Beauty Department? Ik vind hun nail arts altijd zo leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Alleen snap ik sommige stappen die ze op de foto laten zien niet en zou ik het anders doen ;) Maar wel leuk dat ze een goedkope manier van striping tape laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zou iets willen vragen ik vraag me af wat voor nagel er over de zwarte nagels gingen waardoor de lak dof werd (all black everything).

    BeantwoordenVerwijderen