donderdag 7 maart 2013

Tag: I love spring!

Hee!
Vandaag heb ik de 'I love spring'-tag voor jullie. Voor mijn doen heb ik al een tijdje geen tags meer gedaan. Ik vind het altijd een leuke manier om degene achter het blog wat beter te leren kennen. Deze tag gaat over het voorjaar, dat leuke moment na die ijskoude winter als alle vogeltjes weer gaan fluiten en het eindelijk weer warmer wordt. :) Lees mee:

Tumblr_mgxvd5pzco1s1z1clo1_500_large
1. Welke nagellak kleuren draag je het liefst in het voorjaar?
Pasteltinten! Ze laten je handen langer en bruiner lijken. En ze passen natuurlijk ook goed bij het weer! :)

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Pfoe, met kleren? Nee grapje, geen idee. Ik doe eigenlijk nooit zo mijn best met Pasen, wij vieren dat niet echt. ;)

3. Als je aan de lente denkt, waar wordt je dan écht vrolijk van?
De temperatuur, de vrolijke vogeltjes en de zon die door je raam schijnt s'ochtends, zonder jas naar buiten kunnen, buitenzitten in de pauzes, leuke kleren aankunnen, beetje bruiner worden, etc etc :)

4. Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?
Like A New Love van Essence.

5. Welke items in jouw kledingkast bewaar je speciaal voor de lente?
Korte broekjes!

6. Van welk nummer krijg jij de zomer in je bol?
Call Me Maybe van Carly Ray Jepsen!

7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Ik hoop dat ik nog een paar leuke allstars en wat shorts vind. Ze zijn zo fijn in de zomer! En ze nemen lekker weinig plaats in in je koffer. :)

8. Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?
Wit en melk, zonder vulling graag. ;P

Welke paaseitjes vinden jullie het lekkerst?

Bronnen foto's: 123.

1 opmerking:

  1. Leuke blog heb je volg je nu ook .
    Zou het leuk vinden als je mij ook volgt.
    xx
    Mystylevillage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen