donderdag 28 februari 2013

Preview: Catrice LE Candy Shock

Hee!
Eindelijk is de nieuwe limited edition van Catrice bekend gemaakt! Hij heet Candy Shock en doet zijn naam eer aan met mierzoete kleurtjes. Ook heeft Catrice handig op de caviar nails-trend ingespeeld met witte en roze beads. Kijk mee:

Soft Baked Eyeshadow
01 I Scream: Ice Cream! | 02 Play It Blue | 03 Bring Me Peach | 04  It's Honey Money
Prijs: €3,89

Lip Balm Stick
01 Bring Me Peach | 02 Sugar Shock
Prijs: €3,99 

Lip Peeling 
Prijs: €2,99

Multi Colour Blush
01 Sugar Shock
Prijs: €4,59

Multi Colour Highlighter
01 Vanilla Love
Prijs: €4,99

Ultimate Nail Laquer
01 I Scream: Ice Cream! | 02 Play It Blue | 03 Bring Me Peach | 04 Vanilla Love
Prijs: €2,69

Nail Sugar Pearls
01 Cotton Candy | 02 Sugar Shock 
Prijs: €2,99

Welke producten willen jullie graag kopen?

5 opmerkingen:

  1. Supermooie producten, ben erg benieuwd naar de lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh de lakjes zijn mooi! En oh my god, caviar nails? :D I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó gaaf!
    Ik kan niet wachten :D Vooral de nagellakjes vind ik erg vet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooeeeh! Deze collectie is echt mooi! :)
    Kan niet wachten tot hij in de winkel ligt :)

    BeantwoordenVerwijderen