zaterdag 9 maart 2013

Swatches nieuwe Essence Nail Art Special Effect Toppers 15 Glitter On Me & 16 Cool Breeze

Hee!
Vandaag swatch ik 2 nieuwe special effect topcoats van Essence voor jullie. Ik heb ze laatst in Kleve (Duitsland) gekocht, want ze lagen hier nog steeds maar niet in de winkel. :( Ik was echt heel blij toen ze ze daar wel hadden, want het waren echt wel twee van de producten waar ik het meest naar uitkeek. Kijk mee:



1 laagje op het nagelwiel - 1 laagje op een witte lak - 1 laagje op een lila lak

1 laagje op het nagelwiel - 1 laagje op een witte lak - 2 laagjes op een lila lak

*sorry voor de crappy belichting*

How lovely! Ik vind ze echt superleuk. Nummer 15 heeft zilveren glittertjes met een soort glitterdraadjes in verschillende kleuren. Nummer 16 heeft een soort holografische flakies. Rechts op de onderste foto zijn het trouwens 2 laagjes. Dit vind ik bij 16 Cool Breeze net wat mooier. 15 Glitter On Me kan wel prima met een laagje. De lakjes kosten hier in Nederland €1,89 per stuk en zijn verkrijgbaar bij iedere Kruidvat met een tweede Essence-schap. 

Wat vinden jullie van deze lakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen