maandag 18 maart 2013

Tag: Van 10 tot 1

Hee!
Vandaag heb ik de ''van 10 tot 1'' tag voor jullie. Deze superleuke tag heb ik gespot bij kittehscupcakes. Het is de bedoeling dat je per thema steeds dingen noemt. Bij het eerste thema 10 dingen, bij het tweede thema 9, bij het derde thema 8 en zo gaat het verder tot 1. Lees mee:

10 dingen over mezelf
1. Ik vind het leuk om afleveringen van Cake Boss te kijken op YouTube.
2. Ik hou van chocola.
3. Ik hou niet van chocolademelk.
4. Ik hou van speculaasthee.
5. Ik zit in 3 vwo.
6. Ik ben slecht in natuurkunde en Nederlands.
7. Mijn favoriete ijssmaak is cookies. Meestal neem ik deze samen met witte chocolade-ijs. :D
8. Ik slaap met knuffels.
9.  Ik hou van speculaasthee.
10. Ik hou van reizen.

Tumblr_mf9ruvev031rogngso1_500_large
9 dingen die ik leuk vind
1. Iets vinden waar je al een hele tijd naar op zoek bent
2. Schrijven
3. WEEKEND!
4. Shoppen
5. Lijstjes maken
6. Citytrips
7. Nieuwe dingen ontdekken en uitproberen
8. Enorme aardbeien milkshakes
9. Ergens heel erg zin in hebben en er dan achter komen dat je het in huis hebt

Tumblr_mjweoc3ebu1rrbiboo1_500_large
8 dingen die ik niet leuk vind
1. Wachten, maar niet weten waarop en hoe lang het nog duurt.
2. Regen als het koud is.
3. Iemand met dezelfde kleren tegenkomen (hipster alert!).
4. Helemaal naar de winkel fietsen en dan erachter komen dat het artikel dat je wilde uitverkocht is.
5. Op school komen en erachter komen dat het eerste uur uitvalt.
6. Niet kunnen slapen.
7. Iets niet kunnen vinden.
8. Geen 8 dingen kunnen bedenken die ik niet leuk vind.

Tumblr_lj4yn8kblq1qhwv7go1_500_large
7 plekken waar ik graag kom
1. Bij Ivy
2. Thuis
3. Rotterdam
4. Bij mijn oom
5. Duitsland
6. Frankrijk
7. Steden

Tumblr_mjsn4cdp4t1qzedd1o1_500_large
6 manieren om mijn hart te winnen
1. Humor hebben.
2. Beleefd zijn (deur openhouden, naar huis brengen etc <3)
3. Spontaan
4. Respectvol
5. Positief zijn
6. Sixpack (optioneel xD)

Tumblr_mjx1ku40xn1s7spx9o1_400_large
5 plaatsen waar ik graag nog heel wil
1. New York
2. Las Vegas
3. Hong Kong
4. Londen
5. 3e wereld(s?)land

Tumblr_mjl60eqo0v1s6xjvao1_500_large
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Familie
2. Vrienden
3. Telefoon
4. Laptop (I know, de laatste 2 zijn erg)

3 van mijn lievelingsliedjes
1. You Stupid Girl - Framing Hanley
2. A Dance You Won't Forget - Farewell, My Love
3. Good Girls Bad Girls - Falling In Reverse

Tumblr_mjx4tdetyt1s90py2o1_500_large
2 wensen
1. Forever happy zijn
2. Lieve mensen om me heen hebben

1 laatste woord
1. Iedereen, want dat is wie ik tag. :)

Wat vinden jullie van deze tag? 

Bronnen foto's: 123, 45678.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen