vrijdag 15 maart 2013

Preview: Catrice LE Geometrix

Hee!
Vandaag laat ik de nieuwe limited edition van Catrice aan jullie zien. Hij heet Geometrix. Het thema van deze LE zijn geometrische vormen. Dat zijn vormen zoals vierkanten, driehoeken en rondjes. Eigenlijk de meest basic grondvormen. Net zo basic zijn de namen van de producten: "Red", "Yellow", "Blue". Dit vind ik wel jammer, maar dat maakt voor het product natuurlijk niet uit. ;) De limited edition zal in april en mei verkrijgbaar zijn. De prijzen zijn nog niet bekend, maar die zal ik neerzetten als ik ze heb gekregen. :) Kijk mee:

Edit: Deze LE zal niet in Nederland en België verkrijgbaar zijn, maar wel in Duitsland. Sorry!

Eyeshadow Palette
01 Mix
Prijs: €*

The Giant Extreme Volume Mascara Waterproof
010
Prijs: €*

Matt Lip Cream
01 Red | 02 Light Red
Prijs: €*

Blush Papers
01 Red
Prijs: €*

Translucent Mattifying Powder
01 Translucent
Prijs: €*

Kabuki Brush
Prijs: €*

Ultimate Nail Laquer
01 Blue | 02 Red | 03 Orange | 04 Yellow
Prijs: €*

Wat vinden jullie van deze LE?

9 opmerkingen:

  1. jammer dat er geen prijzen bij staan, daar ben ik nu toch wel echt benieuwd naar. maar zoals het er uit ziet vind ik dat catrice erg vooruit aan het gaan is. als hij in de winkel ligt ga ik zeker even kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tip, zet die code uit om een reactie te plaatsen. vaak zijn ze maar voor de helft te lezen en als hij maar niet lukt geef ik het snel op en dan staat er geen reactie :P jij kan alle reacties altijd zelf beheren he :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist niet dat je die kon uitzetten. Bedankt voor de tip! Ik ga even puzzelen! ;)

      Verwijderen
  3. Leuke LE, ik ben benieuwd naar de kabuki brush!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben heel erg benieuwd naar het oogschaduw palette en de kabuki kwast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave collectie! Die kabuki kwast wil ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke producten! Ik hoorde alleen dat de producten niet naar NE & BE komen, maar wel naar DU..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woeps, inderdaad! Als ik thuis kom zal ik hem even editten.

      Verwijderen