zaterdag 16 maart 2013

Tag: Bloggen!

Hee!
Vandaag heb ik de bloggen-tag voor jullie! Lees mee:

Hoelang blog je al?
Ik blog op dit blog sinds oktober 2012.

Hoeveel tijd per dag besteed je aan bloggen?
Ongeveer 1 á 1,5 uur per dag. Exclusief andere blogs bekijken, haha. Dan zou het veel meer zijn! Ook probeer ik als ik tijd heb een beetje vooruit te plannen met artikels.

Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
Mijn ouders en broertjes weten het, en mijn vriendinnen ook. Ze vinden het allemaal hardstikke leuk!

Hoeveel volgers heb je?
Met Google Friend Connect heb ik nu 11 volgers.

Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
Ik heb het altijd al leuk gevonden om te schrijven. Ik weet niet meer precies hoe ik bij de blogs op internet kwam, maar het leek mij onwijs gaaf om dat ook te doen. Toen heb ik mijn eerste blog aangemaakt. Ik was toen denk ik ongeveer 12. Maar dat heb ik niet zo lang volgehouden. Daarna heb ik nog een blog gehad, maar die ging ook niet. En toen heb ik dit blog gemaakt. Ik heb het nog nooit zo leuk gevonden als nu. Vooral omdat je nu ook veel contact hebt met andere bloggers. Ik zie mijzelf nog niet zo snel stoppen! :)

Wat vind je het leukst aan je blog?
Ik vind het elke keer heel gaaf als er een reactie wordt geplaatst. Er zijn namelijk zo veel andere blogs!

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Ik haal, hoe cliché ook, mijn inspiratie uit vanalles en nog wat. Laatst zat bijvoorbeeld in de kantine op school gezellig te kletsen met iemand, en toen kwam er ineens een superleuk idee naar boven. Die post komt nog online! ;)

Heb je wel eens dat je geen tijd of zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit dan op?
Geen zin komt niet zo heel veel voor. Eerder geen tijd. Meestal heb ik nog wel een artikel klaarstaan die ik dan online zet.

Wat vinden jullie leuk aan blogs lezen of bloggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen