vrijdag 8 maart 2013

Review Essence Stay All Day 16h Longlasting Concealer 20 Soft Beige

Hee!
Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie! Na veel enthousiaste reviews gelezen te hebben, heb ik hem ook gekocht. Mascha (beautygloss) had zelfs een test gehouden met allerlei high-end concealers en deze. En wat bleek? Deze was het best! Lees mee: 



De concealer heeft een mooie verpakking, niet te simpel en niet te druk. Hij heeft een sponsapplicator. Dit vind ik altijd heel fijn vind werken, omdat je je ''probleemgebied'' er goed mee aan kan stippen. Je kan natuurlijk ook eerst wat op de rug van je hand doen, en dan met een concealerkwast je ding doen. ;) Ik heb de kleur 20 Soft Beige gekocht.

De substantie is erg fijn. Je kan hem goed blenden met je huid. Volgensmij heb ik dé kleur concealer gevonden voor mijn huid!

Hij dekt redelijk goed en is lekker luchtig. Hij bedekt rode vlekjes en gemiddelde wallen prima. Hier gebruik ik hem ook meestal voor. Hij blijft vrij lang zitten, maar helaas niet de beloofde 16 uur. Ondanks dat is het toch wel de fijnste concealer die ik tot nu toe heb geprobeerd. Een positieve review dus! :) Hij kost €2,49 en is verkrijgbaar bij het Kruidvat en de Trekpleister.

Hebben jullie deze concealer al een keer geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen