donderdag 1 november 2012

Zelfmade Tag: Food and me

Hee!
Vandaag heb ik een zelfgemaakte tag voor jullie. Hij gaat over eten. Er wordt bijvoorbeeld gevraagd wat je lievelingseten en snoep is. Lees mee:

1. Wat eet je vanavond als avondeten?
Pizzaa. Mjammie!

2. Waarmee ontbijt je meestal?
Ik heb meestal een bak Brinta als ontbijt. Dit is een soort pap van allerlei granen. Ik gebruik sojamelk als melk, omdat we nooit melk in huis hebben. Eigenlijk vind ik sojamelk ook veel lekkerder!

3. Wat is je lievelingssnoep?
M&M's, no doubt about that!

4. Wat is je lievelingsdrinken?
Cola! En dan het liefst de echte Coca Cola light versie. De regular vind ik te zoet.

5. Hou je van koffie?
Ja, ik heb het altijd bij mijn ontbijt. Ik word er lekker wakker van.

6. Kook je wel eens zelf?
Nee, behalve pantosti's :P Oja, een kop soep kan ik ook nog wel verwarmen! Maar verder gaan mijn cooking-skills niet echt. Ik help mijn ouders wel vaak in de keuken.

7. Wat is je favoriete avondeten?
Gnocchi met kaassaus. Gnocchi is een soort pasta gemaakt van aardappels.

8. Wat is je favoriete toetje?
Appeltaart met kaneelijs van de Appie. Vooral de appeltaart die mijn moeder maakt, en dan het liefst vers en warm uit de oven! Het kaneelijs van de Appie is ook echt heerlijk, hier zitten een soort van stukjes kaneel in.

9. Wat is je lievelingszomer-eten?
s'Zomers eet ik het liefst salade nichoise. Dat is een salade van tonijn, mayonaise, boontjes, sla, tomaat en olijven. Het is een soort maaltijd salade. We eten er dan ook wat brood bij.

10. Wat is je lievelingswinter-eten?
Nu is dat aardappeltjes uit de oven met tosti-kip. Een tosti-kip is een dubbelgevouwen kipfilet met ham en kaas ertussen. Heerlijk!


Iedereen mag hem overnemen! Wat is jullie lievelingseten?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen