zaterdag 10 november 2012

Make-up producten die je voor meerdere dingen kan gebruiken

Hee!
Vandaag ga ik jullie wat tips geven wat je bijvoorbeeld met een iets te donkere foundation kan doen. Die hoef je namelijk niet meteen weg te gooien! Ik heb wat tips verzamelt die ik zelf heel erg handig vind. Waarschijnlijk ken je sommige tips al, maar ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Lees mee:

1
Tip 1: Gebruik te donkere foundation om je gezicht te shapen.
Mijn eerste foundation was echt veel te donker voor mijn huid, haha. Daarom heb ik hem als een soort bronzer gebruikt om mijn gezicht te shapen.

Tip 2: Gebruik lippenstift als blusher.
Doe een klein beetje lippenstift op je jukbeenderen en blend het met je vingers. Zo krijg je een natuurlijke look.

Tip 3: Als je mascara op is, was het borsteltje dan af en gebruik het voor je wenkbrauwen.
Je kan bijvoorbeeld een klein beetje haargel op het borsteltje smeren en dat op je wenkbrauwen doen zodat ze in model blijven.

Tip 4: Je kan blush blenden met lipbalsem en dat op je lippen smeren.
Dan krijg je een gekleurde lipbalsem.

Tip 5: Een oogpotlood kan je ook als wenkbrauwpotlood gebruiken.
En natuurlijk andersom. Kan je ook roze wenkbrauwen maken, haha!

Tip 6: Gebruik te donkere foundation met bodylotion als BB-cream.
Meng een klein beetje foundation met wat bodylotion tot je de gewenste kleur hebt. Door de bodylotion word je huid verzorgt, en de foundation bedekt rode vlekjes.

Tip 7: Foundation als concealer.
Je hoeft niet persé je hele gezicht te bedekken met foundation. Je kan ook alleen wallen en onregelmatigheden wegwerken. Scheelt weer wat tijd!
Tip 8: Gebruik wenkbrauwgel als naturelle mascara.
Als je voor een naturel-look gaat, kan je wenkbrauwgel op je wimpers doen. Hierdoor worden ze iets langer , maar krijg je niet het zwarte mascara-effect.

Tip 9: Foundation als eyeshadow-base.
Door de foundation blijft je oogschaduw ook prima zitten. Handig als je je eyeshadow-base een keer niet kan vinden!

Tip 10: Gebruik een lichtroze oogschaduw op je lippen voor een voller effect.
Doordat je een lichtere kleur op het midden van je onderste en bovenste lip doet, krijg je een vollere lippen.


Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Hebben jullie nog goede tips?


Bron foto's: , 234 en 5.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen