dinsdag 6 november 2012

Swatch & review: Essence TE Breaking Dawn Part 2 Lakjes 01 Jacob's Protection & 04 Edward's Love

Hee!
Ik heb laatst echt drie Kruidvats afgelopen op zoek naar de lakjes van de limited edition Breaking Dawn part 2. Overal waren ze al weg! Gelukkig kwam ik ze bij de derde Kruidvat tegen! Ik was zo blij! En er gelde ook nog een korting van 2 voor €3,- :D Ik heb er 2 meegenomen en die meteen voor jullie geswatched. Kijk mee:

01 Jacob's Protection & 04 Edward's Love

01 Jacob's Protection is een zwart lakje met donkerblauwe shimmer erin, en 04 Edward's Love is een zwart lakje met gouden shimmer erin. Er waren ook nog 2 andere lakjes, maar deze kleuren vond ik het leukst. De andere lakjes zijn zwart met een paarse shimmer en nog een goud-achtig lakje.


De linker twee nagels hebben 2 laagjes 01 Jacob's Protection en de rechter 2 nagels hebben 2 laagjes 04 Edward's Love op. De lakjes hebben echt wel 2 laagjes nodig om goed te dekken, maar ze drogen erg snel!   Het kwastje is bij deze limited edition gelukkig wel het vernieuwde ronde kwastje. Bij de vorige limited edition hadden ze dat nog niet. Hierdoor lakt hij echt veel fijner. Ik vind persoonlijk 01 Jacob's Protection het mooist. 

Wat vinden jullie van deze lakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen