donderdag 1 november 2012

Wishlist november 2012

Hee!
Ik heb weer een lijstje gemaakt van mijn wensen voor november! Kijk mee:

1. Essence TE Twilight Breaking Dawn Nail Polishes
Toen ik de pre-release van deze limited edition zag werd ik al helemaal blij van deze lakjes. Vorig jaar had Essence ook een LE met Twilight als thema. Van deze LE heb ik nog 2 lakjes die ik vaak gebruik.
2. Essence Stay Natural Concealer
Ik ben op zoek naar een goede concealer, en ik ben wel benieuwd naar deze!
3. Essence My Skin Cooling Eye Roll-On
Over dit product heb ik op meerdere blogs goede reviews gelezen. Het is een roller die je over je ogen kan rollen, en daardoor krijg je een verkoelend effect en het vermindert je wallen. Het leek me super voor s'ochtends vroeg voor school om toch nog even een fris gezichtje te krijgen.
4. Catrice LE Big City Life 2.0 The Paris Collection
Het palette vind ik hele mooie naturelle kleuren hebben. De nagellak is heel lichtroze, en daar ben ik naar opzoek! 
5. Essence TE Home Sweet Home Purse
Dit tasje vind ik zo schattig! En hij komt vast wel een keer van pas.
6. Essence TE Home Sweet Home Nail Polishes
Deze lakjes hebben mooie warme herfstkleuren! 
7. Essence Stay All Day 16h Concealer
Zoals ik al zei ben ik op zoek naar een geode concealer. Omdat Marjolein hier altijd heel positief over is, wilde ik hem graag ook een keer proberen.
8. Catrice LE SpectaculART Gold Leaf Topcoat
Deze topcoat is heel leuk voor de feestdagen over bijna elke nagellak. 


Wat staat er op jullie wishlist voor november?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen