zaterdag 3 november 2012

Current favorites: nagellak

Hee!
Vandaag introduceer ik een nieuwe rubriek op mijn site: mijn current favorites, oftewel mijn favorieten van dit moment. De post van vandaag gaat over mijn favoriete nagellakjes van dit moment. Kijk mee:


swatches:

1. NYC 001 Revolving Red
Eerder konden jullie er hier al een swatch en review van zien. Dit is echt mijn ideale herfstkleurtje.

2. Essence LE Vampire's Love 05 Hunt Me If You Can
Dit is een mooi glitterlakje met zilvere glitters. Hij is vrij basic, maar toch leuk voor speciale gelegenheden.

3.Catrice 440 I Wear Sunglasses At Night
Dit lakje heeft een bijzondere glans. De basis is zwart, maar er zitten allerlei kleuren glitters in. Als je hem opdoet zie je vooral de roze glittertjes met een beetje groen. In elk licht ziet hij er weer anders uit.

4. Essence Nail Art Special Effect Topper 07 Soft Touch
Ik ben op dit moment echt gek op matte nagellakjes. Deze topcoat kan je over ieder nagellakje heen doen. Wist je dat je glitternagellakjes ook een leuk effect kan geven met een matte topcoat?

5. Essence Nail Art Special Effect Topper 02 Circus Confetti
Dit nagellakje vrolijkt echt ieder lakje op. Hier heb ik hem over NYC 001 Revolving Red (helemaal links) gelakt. Het is ook leuk om hem bijvoorbeeld voor een feestje over een andere glitterlak heen te doen.

Wat is jullie favoriete nagellakje?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen