zaterdag 10 november 2012

Review: The Little Blue Tin & The Little Green Tin

Hee!
Ik was laatst bij de Ici Paris XL en toen zag ik een grote vaas met allemaal schattige blikjes lipbalsem in allerlei verschillende kleuren. Ik nam er twee mee, de blauwe versie en de groene versie. En die ga ik vandaag voor jullie reviewen! Kijk mee:



De potjes zien er zo leuk uit! Best basic, maar de vormgeving is zo schattig. Kijk dat sterretje dan! De blauwe is vrij geurloos, maar de groene ruikt lekker zoet. Dit komt omdat er appel in zit. Ze voelen zacht aan op je lippen en plakken niet. Ze laten je lippen subtiel glanzen en hydrateren je lippen goed. 

achterkant The Little Green Tin

achterkant The Little Blue Tin

Ik vind ze echt superfijn in gebruik en je kan ze prima meenemen in je tas. Ik ga ze zeker vaker gebruiken. De groene heeft wel mijn voorkeur door zijn lekkere geur. Ik heb ze samen voor €2,60 gekocht, maar ze waren toen wel 1+1 gratis, dus normaal kosten ze €2,60 per stuk.

Wat vinden jullie van deze lipbalsems?

1 opmerking: