vrijdag 16 november 2012

Looking for some new shoes

Hee!
Ik zoek al een tijdje nieuwe schoenen. Het liefst wil ik gympies of enkellaarsjes met studs. Ik vind studs zo gaaf! Ik hou van dat stoere stijltje. Hieronder heb ik een schoenen collage gemaakt, zodat jullie een beter idee krijgen van waar ik het over heb. Kijk mee:

photo edited for free at www.pizap.com

Ik vind deze schoenen echt super. Het liefst heb ik gympies (midden boven en linksonder) met studs. Al vind ik de sleehakken (rechtsboven en rechtsonder) ook heel gaaf. Het enige nadeel is dat ik dan echt heel lang ben. Ik ben namelijk nu al 1,81m. Dan steek ik helemaal boven alle mensen uit! Toch denk ik dat ik wel een keer mooie sleehakken ga kopen. Ik vind ze zo stoer! De schoenen van Isabel Marant vind ik bijvoorbeeld heel gaaf. Haha, dat doet me denken aan toen ik een keer samen met mijn vader in de stad was. Ik wees van die nageaapte Isabel Marants aan en zei dat ik die zo leuk vond. Vervolgens zei hij: "Dat zijn toch van die orthopedische schoenen?". Hahaha, I love him. <3

Weten jullie waar ik zulke schoenen kan kopen?


Bronnen foto's: linksbovenmidden bovenrechtsbovenlinksonderrechtsonder.

1 opmerking: