dinsdag 13 november 2012

New in: Earcuff van de Claire's

Hee!
Ik ben gisteren naar de stad geweest, en daar ging ik ook eventjes de Claire's in. Normaal ga ik daar niet zo vaak heen, laat staan kopen, maar dit keer zag ik dat ze earcuffs zonder-dat-je-gaatjes-in-je-oren-hoeft-te-hebben hadden. Want die heb ik dus niet, maar ik vind earcuffs echt vet stoer. :D Daarom heb ik een uitzondering gemaakt en een earcuff gekocht :) Er was een heel rek vol met earcuffs. De mevrouw achter de kassa zei dat ze ook 3 halen 2 betalen waren, net zoals de oorbellen, maar ik kon er maar een echt leuke vinden. Kijk mee:


En zo ziet hij er uit als je hem in hebt:
*het is moeilijk om een goede foto van je eigen oor je maken :P*

Het is een soort klemmetje op je oor, maar het doet geen pijn en je voelt hem nauwelijks zitten. Ik ben er echt heel blij mee! Al zou ik het kruisje iets meer aan de zijkant gedaan hebben. Hij kostte €3,95.

Wat vinden jullie van deze earcuff?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen