donderdag 15 november 2012

Current favorites: songs on replay

Hee!
Vandaag laat ik jullie mijn favoriete liedjes van dit moment zien! Kijk en luister mee:

Let Her Go - Passenger
Dit is zo'n heerlijk rustig liedje. Mike Rosenberg (de zanger) heeft niet zo'n doorsnee stem. Vaak vind ik van die piepstemmetjes echt verschrikkelijk, maar deze vind ik wel weer leuk!

Good Time - Carly Ray Jepsen & Owl City
Van dit liedje word ik echt vrolijk! Owl City was ik alweer een beetje vergeten (ken je ze nog van Fireflies?), maar Carly kende ik natuurlijk nog van Call Me Maybe. Dat was echt mijn #1 van afgelopen zomer. Ik vind het leuk dat deze twee met elkaar een liedje hebben gemaakt.Wat mij betreft is hij goed gelukt!

Come Together - Kane
Dit liedje vind ik echt mooi! Ik weet niet precies waarom. Het is niet zo'n rustig liedje, maar toch is hij best gevoelig. Kweenie, ik vind hem gewoon mooi. :P

Bruises - Train & Ashley Monroe
Een lekker vrolijk nummer. Ik heb altijd de neiging om mee te gaan zingen als ik deze hoor. :P


Six Degrees Of Seperation - The Script
Ik vind The Script een hele goede band. Ik hou wel van een beetje rock-achtige muziek. Danny O'Donoghue heeft echt een prachtige stem.


Wat zijn jullie favoriete nummers van dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen