zaterdag 3 november 2012

Swatch & review: Action MAX Magnetic Nail Polish

Hee!
Afgelopen donderdag en ik naar de Action gegaan, en heb daar drie setjes MAX Magnetic Nail Polish gekocht. De blauwe en rode vond ik het mooist, maar die hadden alleen een streepjes-magneet. Daarom heb ik ook een goud-zilveren setje met een kruis-magneet meegenomen. Ik had al 2 magnetische lakjes van Essence, maar die vielen best wel tegen. Daarom was ik extra benieuwd naar die van MAX. Elk setje bestaat uit 2 magnetische lakjes en een magneet. Ik heb de lakjes voor jullie geswatched. Kijk mee:

gebruiksaanwijzing

Het eerste setje dat ik geswatched heb, is de blauwe:


Als tweede de rode:
*Op de foto hierboven komen ze erg bruin over. Op de swatch zie je de echte kleur*

En als laatst de goud-zilveren:


De lak lakt een beetje raar, omdat de dop vrij kort is. Maar je kan hem wel makkelijk over je nagel 'verdelen'. De lak droogt niet supersnel, maar hij dekt wel meteen in een keer. De magneet doet zijn werk supergoed. Hij maakt echt een patroon op je nagel. Een setje van 2 lakjes en een magneet kost €1,49 bij de Action. Ik vind ze echt superleuk! Ik ga ze zeker vaker gebruiken.

Wat vinden jullie van deze lakjes? Welke vinden jullie het leukst?


1 opmerking:

  1. leuk! :) ik ga de nagellak zeker ook kopen! x

    BeantwoordenVerwijderen