donderdag 8 november 2012

No H8: Anti-pesten

Hee! 
Vandaag gaat mijn blogpost over pesten. Ik vind het belangrijk dat dit stopt. Pesters hebben vaak niet in de gaten hoe ze iemands leven verwoesten. Hieronder staat wat meer over deze actie: 

Pesten is niet grappig. Het is niet cool. En nog het belangrijkste, het is niet goed.
De meesten van ons zijn, gelukkig maar, inwoners van een land dat staat voor tolerantie en veel van onze families hebben zich in dit land gevestigd om die reden. Generaties later, is het onze verantwoordelijkheid om die boodschap van tolerantie op onze nieuwe sociale platforms, waaronder het internet, te blijven verspreiden.

Als leden van de beautyblogging gemeenschap delen wij allemaal een liefde voor schoonheid, kleur en diversiteit. Daarnaast, zijn we allemaal opmerkelijk verschillend: van onze achtergrond en godsdienst tot onze haarkleur… zelfs tot onze manier van nagels lakken. Iemand opzij willen schuiven of zelfs kleineren vanwege deze verschillen is volstrekt onaanvaardbaar en vandaag neem ik het hier tegen op. 

Ik weiger om de ideeën van een ander over wat normaal is mij te laten beïnvloeden over hoe ik mij gedraag, geloof en blog.
In solidariteit met een grote groep andere bloggers die hieronder gelinkt zijn, vertegenwoordigt mijn paarse manicure mijn trotse inzet voor de No H8 beweging. Vandaag, 8 november, draag ik mijn blogpost op aan het beëindigen van pesten in welke aard dan ook en aan de bevordering van diversiteit en onvolmaaktheid onder in kleurrijke gemeenschap.


Hierbij mij paarse manicure die ik speciaal voor No H8 heb gelakt:








Bloggers Against Hate and Bullying!
1. Harajuku Girl FL Beauty  28. Belessa  55. Beauty by Arielle  
2. Amandalandish  29. Natasje.nl  56. Lacquer Dreams  
3. Claudia @ Nailingthis.com  30. Marlevi  57. MixedMama  
4. Beauty Info Zone  31. Inky Whiskers  58. Nails Adored  
5. Peace Love and Glitter  32. Nails by Ms. Lizard  59. Red polish or bad polish  
6. Leona Carolina  33. TheFabZilla  60. Sonya Parks  
7. Cosmetics Aficionado  34. Lacquer Or Leave Her!  61. SoFlaJo  
8. Pinked Polish  35. Polarbelle  62. Andra Williams  
9. Fox Claws  36. nailsandstuff-shannara  63. Amber Did It!  
10. Nory from Fierce Makeup and Nails  37. Angela S  64. Kristina Masten  
11. Ishah x Beauty  38. Melanie's Fancies  65. Rebecca Likes Nails  
12. Captivating Claws  39. Beauty by Miss L  66. ...And Then There Was Polish  
13. Polish Ninja  40. Neverland Nail Blog  67. EntirelyNails  
14. ChiChi  41. Lacky Corner  68. Rin's Nail Files  
15. MakeUpMom123  42. DeltaCephei.nl  69. Chickettes  
16. Nailing it by mystie  43. Jen of Sweet Tips Nails  70. Spellbinding Nails  
17. Meredith Anne  44. JennaFroggy  71. Sincerely Stephanie  
18. shortwidenails  45. GoingtotheShowing  72. lovenailpolish for NO H8  
19. Posh Nail Art  46. Nailart-Addictions  73. Très Beau Glamour  
20. Nailant  47. Art Evolve  74. Beauty and Fashion Tech  
21. Lacquer Buzz  48. Confessions of a Sarcastic Mom  75. Myfashionality  
22. llarowe.com  49. Moxie Reviews  76. MommyLovesNailPolish  
23. Nails by Carol  50. Lacquered Lover  77. Painted Pixies  
24. Never Mind Suzi  51. The MakeUp Diary  78. Erica's Nails and More  
25. Gatita's nail art  52. Superficially Colorful  79. NailpolishHeaven  
26. Angel  53. A Ginger's Nail...                             
27. Kimpelling Beauty  


54. Beyond Beauty Lounge
Wat vinden jullie van deze actie?

1 opmerking: