zondag 3 februari 2013

Tips om glitternagellak te verwijderen

Hee!
Vandaag heb ik wat tips voor jullie om glitterlakken te verwijderen. Maar zo leuk als het staat, zo moeilijk gaat het van je nagels af. Het is altijd zo'n rotklus. Meestal deed ik het met wat nagellakremover, maar daarmee bleven de glitters gewoon zitten en krabde ik ze er meestal af. Maar dat is verleden tijd! Kijk mee naar mijn tips:

Tip 1: Essence Nail Art Peel Off Base Coat €2,39
Dit doe ik vaak als ik de tijd ervoor heb. Het is een basecoat die je van je nagels af kunt krabben (dûh). Als je hem opdoet is hij wit, maar na een tijdje wordt hij gewoon doorzichtig. Dit duurt ongeveer 10 minuten. Daarna kan je gewoon je nagellak opdoen en laten drogen. Het is ook niet zo dat het er zomaar af gaat, je moet echt wel een beetje krabben. 

Reviews:

Tip 2: Wikkelen in aluminiumfolie
Dit is een snelle manier om je glitterlak te verwijderen. Kijk maar naar dit filmpje:

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben! Hoe halen jullie je glitternagellak eraf?

1 opmerking: