maandag 18 februari 2013

New in: Telefoonhoesjes!

Hee!
Allereerst sorry dat er gister geen post was. Ik had me een beetje vergist in het huiswerk en het was zaterdag nogal laat geworden. Ik had tot 1 uur uitgeslapen! Maarja, daar is een zondag voor. :P

Afgelopen zaterdag ben ik naar Rotterdam geweest met mijn broertjes en vader. Zoals sommigen van jullie misschien wel weten is daar op zaterdag markt. En laat precies ik nou eens gek zijn op marktjes! :) Lekker voor een klein prijsje leuke dingen kopen, geweldig toch? Ook in Rotterdam heb ik wat leuks gevonden. Kijk mee:


Deze schattige telefoonhoesjes heb ik gevonden voor maar 5 en 4 euro! De tweede was eerst ook 5 euro, maar door mijn broertje met onderhandelskills is dat 4 euro geworden. :) Ik wilde al wel langer zo'n hoesje, maar die kon je (of zag ik) alleen op internet, met name Ebay, bestellen. Mijn mobiel is namelijk een Samsung Galaxy Y, en daar kan je niet zo snel hoesjes voor vinden omdat hij niet heel populair is. Ik ben dus heel blij met deze hoesjes! :)

Wat vinden jullie van mijn hoesjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen