donderdag 21 februari 2013

Review MAX eyeshadow

Hee!
Vandaag heb ik een review voor jullie van een Action oogschaduw. Over het algemeen vind ik de Action make-up producten niet heel geweldig, maar voor €0,59 kon ik het niet laten om het toch even uit te proberen. Kijk mee:

Dit is de verpakking waar hij in zit. (Ja, hij is al open geweest... Ik was vergeten foto's te maken van de verpakking. :P) Ik vind hem er niet goedkoop of slecht uitzien. Simpel, maar het werkt.

En dan de verpakking van de oogschaduw zelf. Prima, maar je merkt wel dat het plastic is. Hangt er vanaf of je dat erg vind natuurlijk. Ik vind het niet storend. Wat me wel een beetje (klein beetje) irriteerd is dat de letters er schuin instaan/zitten. Maarja, dit maakt voor het uiteindelijke product natuurlijk niets uit.

En dan de swatch... Ik ben erg verrast door het pigment en de kleur! Positief gelukkig. Het is een matte bruine oogschaduw die, zeker voor zijn prijs, een prima pigmentatie heeft. Het is een hele leuke oogschaduw voor jezelf en om bijvoorbeeld cadeau te doen aan je nichtje. 

 Wat vinden jullie van de oogschaduws van de Action?

1 opmerking: